Általános Szerződési Feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

A JÖVŐFEJLESZTŐ KFT. ÁLTAL NYÚJTOTT KARRIERTANÁCSADÁS SZOLGÁLTATÁSRÓL

 

  • BEVEZETÉS

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) hatálya a Jövőfejlesztő Korlátolt Felelősségű Társaság (a továbbiakban: Szolgáltató) által nyújtott és a megrendelőnek (a továbbiakban: Felhasználó) felkínált álláskeresési tanácsadási, karriertanácsadási szolgáltatás(ok)ra terjed ki.

A SZOLGÁLTATÓ ADATAI

cégnév: Jövőfejlesztő Korlátolt Felelősségű Társaság

rövidített cégnév: Jövőfejlesztő Kft.

székhely: 8000 Székesfehérvár, Lugosi utca 143.

cégjegyzékszám: 07 09 036315

nyilvántartó hatóság: Székesfehérvári Törvényszék Cégbírósága

adószám: 32721461-1-07

e-mail címe: info@jovofejleszto.hu

weboldal: www.jovofejleszto.hu

 

  • ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK
  1. A felek között a Szolgáltatótól megrendelhető szolgáltatás tekintetében – főszabály szerint – egyedi szerződés nem jön létre és a felek jogviszonyára a jelen ÁSZF alkalmazandó. Felek nem zárják ki annak a lehetőségét, hogy a Felhasználó egyedi igényei és kérése alapján olyan szolgáltatás(oka)t is nyújtson a Felhasználónak, amelyről jelen ÁSZF nem rendelkezik, azonban ez esetben felek egymással egyedi szerződést kötnek. Ebben az esetben ezen egyedi szerződésben nem szabályozott kérdésekben értelemszerűen a jelen ÁSZF-ben foglalt rendelkezések is irányadóak. 

A Felhasználó a szolgáltatás megrendelését megelőzően köteles a jelen ÁSZF tartalmát megismerni, melyről a Szolgáltató honlapján található, erre vonatkozó jelölőnégyzet bepipálásával nyilatkozik. Ennek megfelelően a jelen ÁSZF teljeskörűen alkalmazandó a szerződő felek kötelmére.

  1. A jelen ÁSZF 2025. február 26. napjától hatályos. A Szolgáltató fenntartja a jogot a jelen ÁSZF időről-időre történő módosítására és/vagy ezek további feltételekkel történő kiegészítésére, és vállalja, hogy a fentiekről azok hatályba lépését megelőzően legalább tizenöt nappal email útján tájékoztatja a Felhasználót. A jelen ÁSZF visszavonásig, illetve módosításának hatályba lépéséig marad jelen tartalommal hatályban. Amennyiben a Felhasználó a módosításokkal, kiegészítésekkel nem ért egyet, erről azok tervezett hatályba lépését megelőzően a Szolgáltatóhoz legalább email útján eljuttatott nyilatkozatával köteles értesíteni, a Felek ezt követően egyeztetéseket folytatnak a közöttük fennálló jogviszony mindkét fél számára elfogadható rendezése érdekében. 

 

  • A SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE, SZOLGÁLTATÁS LEÍRÁSA
  1. Szolgáltató célja, hogy személyre szabott oktatással, képzésekkel és tudásátadással támogassa egyének, csapatok és cégek fejlődését, segítve őket abban, hogy kiaknázzák a bennük rejlő potenciált és sikerrel formálják a jövőt. Kiemelten fontos Szolgáltató számára a fiatalok segítése a munka világában, hogy hatékony eszközöket és gyakorlati tudást kapjanak a sikeres elhelyezkedéshez és karrierépítéshez. A Szolgáltató szolgáltatásai közé tartozik különösen, de nem kizárólagosan: álláskeresési tanácsadás (önéletrajz és motivációs levél készítése, álláskeresési stratégiák kialakítás, állásinterjúra való felkészítés, személyes fejlesztés a sikeres álláskeresés érdekében, stb.), karriertanácsadás (pályaorientáció, pályamódosítás, fakultációválasztás, kompetenciafejlesztés, munkaerőpiaci stratégiák elsajátítása, stb.).
  1. A Felhasználó a Szolgáltató képzésére jelentkezni a Szolgáltató weboldalán  vagy telefonon vagy emailen keresztül tud. 

Weboldalon keresztüli jelentkezés esetén a Felhasználó a weboldalon az erre vonatkozó felületen a jelentkezés gombra való kattintást megelőzően köteles kipipálni az ÁSZF megismeréséről és elfogadásáról szóló checkboxot. A jelentkezést követően a Felhasználó részére az általa megadott elektronikus levelezési címére a lehető leghamarabb, de maximum negyvennyolc (48) órán belül megküldésre kerül egy visszaigazolás és a felek közötti szerződés ezáltal jön létre, mely a Felhasználó számára fizetési kötelezettséget keletkeztet. A visszaigazolással egyidejűleg a Felhasználó megkapja a szolgáltatási díjról szóló előlegszámlát is, mely a Szolgáltató díjának 50%-ával egyező összeg, melyet a Szolgáltató előlegként tart nyilván és annak megfizetésére köteles a Felhhasználó a IV.3. pontban foglaltak szerint. A visszaigazolás határidőben történő elmaradása esetén a Felhasználó mentesül a szerződéses kötelezettségei alól kivéve akkor, ha szándékosan olyan email címet adott meg, amely nem létezik vagy nem hozzá köthető. A Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert a Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

A telefonos vagy emailen keresztüli jelentkezés esetén a Felhasználó emailben kap visszaigazolást a jelentkezéséről az általa megadott email címre a jelentkezést követő lehető leghamarabb, de maximum negyvennyolc (48) órán belül. A Szolgáltató a visszaigazolással egyidejűleg megküldi a Felhasználó számára a jelen ÁSZF-et és adatkezelési tájékoztatót, vagy azok honlapján való elérhetőségét. A  felek közötti szerződés ezáltal jön létre, mely a Felhasználó számára fizetési kötelezettséget keletkeztet. A visszaigazolással egyidejűleg a Felhasználó megkapja a szolgáltatási díjról szóló előlegszámlát is, mely a Szolgáltató díjának 50%-ával egyező összeg, melyet a Szolgáltató előlegként tart nyilván és annak megfizetésére köteles a Felhhasználó a IV.3. pontban foglaltak szerint. A visszaigazolás határidőben történő elmaradása esetén a Felhasználó mentesül a szerződéses kötelezettségei alól kivéve akkor, ha szándékosan olyan email címet adott meg, amely nem létezik vagy nem hozzá köthető. A Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert a Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

  1. A Felhasználó a jelentkezés során köteles valós adatokat megadni. A karriertanácsadás szolgáltatásra történő jelentkezési felületen a Felhasználó által feltüntetett adatok valóságáért, helytállóságáért minden felelősség a Felhasználót terheli. Amennyiben nem személyesen a Felhasználó, hanem javára harmadik személy foglalja le a szolgáltatást, a Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy e harmadik személy jogszerűen képviseli-e a Felhasználó, valamint, hogy az általa megadott adatok a valóságnak megfelelnek-e. 
  1. A karriertanácsadásra történő jelentkezés esetén a Felhasználó a regisztrációs adatlap kitöltésével (név, e-mail cím, telefonszám megjelölésével) adhatja meg az adatait. A Szolgáltató a visszaigazolás során kéri be a Felhasználótól lakcímét annak érdekében, hogy részére a számla kiállításra kerülhessen. A Szolgáltató a nyilvánvalóan hibás, vagy hamis regisztrációt jogosult törölni, illetve az ilyen adatokat tartalmazó jelentkezést jogosult visszautasítani, továbbá kétség esetén a Felhasználó adatainak valóságát jogosult ellenőrizni.
  1. Amennyiben az ÁSZF bármely része bármely időpontban az alkalmazandó jog alapján jogszabály-ellenes, érvénytelen, hiányos vagy végrehajthatatlan vagy azzá válik, az sem az ÁSZF egyéb rendelkezéseinek jogszerűségét, érvényességét vagy végrehajthatóságát, sem pedig az ÁSZF bármely rendelkezésének jogszerűségét, érvényességét vagy kikényszeríthetőségét nem befolyásolja vagy érinti hátrányosan. 
  1. A Szolgáltató tájékoztatja a Felhasználót, hogy a jelen ÁSZF-ben foglaltak szerint létrejött szerződés írásbeli szerződésnek minősül.
  1. A Szolgáltató az első konzultáció alkalmával felméri és megbecsüli, hogy az általa nyújtott szolgáltatás sikere érdekében a Felhasználónak hány alkalmat érdemes igénybe vennie. Erről az első konzultációt követően írásban értesíti a Felhasználót. A Felhasználó ennek – akár ráutaló magatartással történő – elfogadásával megrendeli a részére Szolgáltató által jelzett mennyiségű konzultációt. Amennyiben Felhasználó a szerződés hatálya alatt bármikor úgy dönt, hogy nem kívánja a továbbiakban a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatás igénybevételét, akkor írásban az info@jovofejleszto.hu email címre köteles ezt jelezni (felmondás) a jelen ÁSZF-ben szabályozott lemondási feltételek megtartásával.

 

  • IDŐPONTFOGLALÁS ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK
  1. A Szolgáltató által nyújtott karriertanácsadás személyesen Székesfehérváron, vagy online formában is igénybevehető. Az időpontfoglalás kétféleképpen lehetséges: e-mailben az info@jovofejleszto.hu címen vagy telefonon hétköznap 9 és 16 óra között a +36 70 332 7647 telefonszámon.  A Szolgáltató által e-mailben megküldött időpontajánlat a megküldéstől számított tizenkét (12) órán át érvényes. Ha ez idő alatt nem érkezik visszajelzés, az időpontot a Szolgáltató automatikusan törli.
  1. A kilencven (90) perces karriertanácsadás díja: bruttó 25.000,-Ft, azaz huszonötezer forint. Amennyiben a Felhasználó ettől hosszabb tartamú karriertanácsadást kíván igénybe venni, akkor a karriertanácsadás díja további kilencven (90) perces egységekben számlázandó egységenként további bruttó 25.000,- Ft, azaz huszonötezer forint összegben.
  1. A fizetési feltételek a következők: mind személyes, mind online tanácsadás esetén az első szolgáltatás díjának 50%-át előlegként kell megfizetni. A Felhasználó általi jelentkezés visszaigazolása során a Szolgáltató előlegszámlát állít ki, melyet a visszaigazolással együtt megküld a Felhasználónak és ennek kiegyenlítése szükséges a tanácsadás időpontjának véglegesítéséhez. A fennmaradó összeget a személyes találkozó során, a helyszínen kell rendezni készpénzben vagy azonnali utalással, online tanácsadás esetén pedig előre utalással a konzultáció megkezdését megelőző 24 óráig bezárólag. A számla teljesítési helye átutalásos teljesítés esetén a Szolgáltató által kiállított számlán szereplő bankszámlaszám.
  1. Lemondási feltételek: a felek által közösen egyeztetett időpontot a Felhasználó a konzultáció kezdetét megelőzően, minimum huszonnégy (24) órával korábban írásban mondhatja le térítésmentesen a Szolgáltató info@jovofejleszto.hu email címére való levél elküldésével. Amennyiben a lemondás a fenti határidőn belül nem történik meg, a konzultáció teljes díja felszámolásra kerül.

A Szolgáltató jogosult az előre egyeztetett időpontot huszonnégy (24) órán belül is lemondani azzal, hogy a lehető legrövidebb időn belül köteles a Felhasználó számára új időpontot biztosítani. Amennyiben erre a lemondott időpontot követő öt (5) munkanapon belül nem kerül sor, akkor Szolgáltató köteles a részére megfizetett díjat haladéktalanul visszafizetni a Felhasználó számára.

 

  • SZERZŐDÉSSZEGÉS, FELELŐSSÉG
  1. Amennyiben a Felhasználó nem teljesíti valamennyi ÁSZF-ben rögzített kötelezettségét, úgy a Szolgáltató jogosult a tanácsadásból kizárni.
  1. A Szolgáltató igyekszik minden pontos, naprakész és hiteles információ közlésére, azonban nem vállal felelősséget a tájékoztatásból fakadó esetleges károkért, melynek oka, hogy az online karriertanácsadáson elhangzottak, még egyedi kérdésekre adott válaszok esetén sem tekinthetőek konkrét ügyre vonatkozó tanácsadásnak. A karriertanácsadások nem minősülnek tanácsadási szolgáltatásnak, legfeljebb iránymutatásként szolgálnak, így a Szolgáltató felelősségét kifejezetten kizárja.
  1. Felhasználó a jelen ÁSZF elfogadásával tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató semmilyen online karriertanácsadás esetében sem engedélyezi kép-, hang- és élő előadások egészének vagy részeinek rögzítését, illetéktelen felhasználását. 
  1. A Felhasználó birtokába kerülő bármely írásos anyag felhasználása is tilos a saját célú felhasználáson túl. Saját célú felhasználásnak nem minősül különösen, de nem kizárólagosan a karriertanácsadási anyag, felvétel sokszorosítása, mások számára ingyenesen vagy ellenérték fejében történő elérhetővé tétele. 

 

  • TITOKTARTÁS
  1. Szerződő Felek kölcsönösen vállalják, hogy a karriertanácsadás szolgáltatás során megismert, titkos vagy bizalmas információkat (pl. üzleti titkok, személyes adatok) kizárólag a szolgáltatáshoz kapcsolódó célokra használják fel, és harmadik fél számára nem hozzák nyilvánosságra vagy adják tovább azokat. 
  1. Szerződő Felek rögzítik továbbá, hogy nem minősül üzleti titoknak az az adat, amelynek megismerését, vagy nyilvánosságra hozatalát külön törvény közérdekből elrendeli.

 

  • PANASZKEZELÉS RENDJE
  1. A Szolgáltató célja, hogy valamennyi szolgáltatást megfelelő minőségben, a Felhasználó teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy postai levél útján is közölheti. 
  1. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a Felhasználónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a Felhasználónak.  
  1. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi a Szolgáltató és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
  1. Tájékoztatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbiak szerint:
  1. A Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz: a Fgytv. 45/A. § (1)-(3) bekezdéseiben, valamint a fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet alapján általános fogyasztóvédelmi hatóságként a kormányhivatal jár el: http://www.kormanyhivatal.hu/hu/elerhetosegek
  1. A fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét itt találja:

Megye

weboldal címe

1. Baranya Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
Telefonszáma: (72) 507-154; (20) 283-3422
Elnök: Dr. Gőbölös Réka
Honlap cím: www.baranyabekeltetes.hu
E-mail cím: info@baranyabekeltetes.hu; kerelem@baranyabekeltetes.hu

www.baranyabekeltetes.hu

2. Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Levelezési cím: 3501 Miskolc  Pf.  376.
Telefonszáma: (46) 501-090
Elnök: Dr. Tulipán Péter
Honlap cím: www.bekeltetes.borsodmegye.hu
E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu

www.bekeltetes.borsodmegye.hu

3. Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Levelezési cím: 1253 Budapest  Pf.  10.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Elnök: Dr. Inzelt Éva Veronika
Honlap cím: www.bekeltet.bkik.hu
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

https://bekeltet.bkik.hu/

4. Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Elnök: Dr. Horváth Péter Károly
Honlap cím: www.bekeltetes-csongrad.hu
E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu 

www.bekeltetes-csongrad.hu

5. Fejér Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Elnök: Dr. Csapó Csilla 
Honlap cím: www.bekeltetesfejer.hu
E-mail cím: bekeltetes@fmkik.hu

www.bekeltetesfejer.hu

6. Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/A.
Telefonszáma: (96) 520-217
Elnök: Dr. Bagoly Beáta
Honlap cím: www.bekeltetesgyor.hu/hu; www.gymsmkik.hu/bekelteto
E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu

www.bekeltetesgyor.hu/hu

www.gymsmkik.hu/bekelteto

7.Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszáma: (52) 500-710; (52) 500-745
Elnök: Dr. Hajnal Zsolt
Honlap cím: www.hbmbekeltetes.hu
E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu 

www.hbmbekeltetes.hu

8. Pest Vármegyei Békéltető Testület
Címe: 1055 Budapest, Balassi Bálint utca 25. IV. emelet 2.
Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81 
Telefonszáma: (1) 792-7881
Elnök: Dr. Nadrai Géza
Honlap cím: www.panaszrendezes.hu; www.pestmegyeibekelteto.hu
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

www.panaszrendezes.hu

www.pestmegyeibekelteto.hu

  1. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
  1. A digitális tartalmak szolgáltatásával összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén a fogyasztóvédelemért felelős miniszter által rendeletben kijelölt kamara által működtetett békéltető testület illetékes.
  1. A fogyasztó panasza esetén igénybe veheti az Uniós online vitarendezési platformot. A platform igénybe vétele egy egyszerű regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, ide kattintva. Ezt követően pedig bejelentkezés után nyújthatja be panaszát a fogyasztó az online honlapon keresztül, amelynek címe: http://ec.europa.eu/odr

 

  • IRÁNYADÓ JOG, JOGVITÁK RENDEZÉSE, JOGHATÓSÁG KIKÖTÉSE
  1. A jelen ÁSZF-re – ideértve a hozzá kapcsolódó valamennyi ügyet – Magyarország törvényei és egyéb jogszabályai irányadók. 
  1. A jelen ÁSZF-ből eredő, illetve az ahhoz kapcsolódó vitás ügyeiket a felek békés úton próbálják rendezni. Amennyiben ez nem vezet eredményre, akkor a peres eljárás(ok) tekintetében a magyar bíróságok kizárólagos illetékességgel rendelkeznek az általános hatásköri és illetékességi szabályok szerint. 

 

  • VEGYES RENDELKEZÉSEK
  1. Amennyiben a Felhasználó hibás adatot adott meg a jelentkezés kitöltésekor, köteles azt jelezni a Szolgáltató felé az info@jovofejleszto.hu email címére való levél megküldésével, melyben a Felhasználónak fel kell tüntetni a helyes adatokat. A Szolgáltató ennek megfelelően módosítja a nyilvántartásaiban az érintett adatokat.
  1. A Szolgáltató az általa nyújtott szolgáltatás teljesítése során jogosult alvállalkozót igénybe venni.
  1. A felek közti nyelv a magyar, a jelen ÁSZF is kizárólag magyar nyelven készült.
  1. Jelen weboldal tartalma szerzői műnek minősül a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1. § (1) bekezdése értelmében, szerzői jogi védelem alatt áll minden egyes része. Tilos a weboldalon található képek, szövegek, videók, egyéb tartalmak engedély nélküli használata, továbbá a weboldalunkat módosító, kártékony alkalmazások használata – erre kizárólag a Szolgáltató előzetes, írásos hozzájárulása esetén van lehetőség, forrásmegjelölés feltüntetése mellett.
  1. Az ÁSZF elfogadásával a Felhasználó hozzájárul ahhoz, hogy a szolgáltatás teljesítése kapcsán a Szolgáltatónak átadott személyes adatait a Szolgáltató tárolja, kezelje. A Szolgáltató mint adatkezelő tájékoztatja a Felhasználót, hogy a szerződésben megadott személyes adatait szerződés teljesítése jogcímén kezeli. A személyes adatok adatfeldolgozásra átadásra kerülnek a Szolgáltató ügyfélkiszolgálással kapcsolatos, könyvelési, adózási és számítástechnikai feladatokat ellátó munkavállalói és adatfeldolgozói részére. Az érintett természetes személy jogairól információk a Szolgáltató alábbi adatkezelési tájékoztatókban olvashatók:


https://jovofejleszto.hu/adatkezelesi-tajekoztato/

Budapest, 2025. február 26. 

Jövőfejlesztő Kft.

Hová küldhetjük az e-bookod?

Jövőfejlesztő
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.